piątek, 1 października 2010

6.

Każdemu z nas zdarza się popełniać błędy. Mnie również. Pytanie... ile z nich popełniłam z głupoty i własnej nieuwagi oraz jak bardzo niektórych z nich teraz żałuję...
Mam w głowie potężny chaos, który wynika ze wszystkich sytuacji, które miały miejsce w przeciągu ostatniego miesiąca. Jestem rozczarowana sobą. Przestaję toczyć walkę z czasem, bo i tak jestem spisana w niej na straty. Każdy z nas jest. Mam potrzebę wurzucenia z siebie wszystkich tych emocji, które nagromadziłam. Gigantyczne pokłady łez, rozdrażnienia, irytacji, gniewu, cierpienia. Popadłam w małą paranoję. I to teraz z nią muszę walczyć.
Chciałabym, aby ktoś zapytał mnie jak się mam. A do tego chciałabym otwarcie odpowiedzieć 'nie najlepiej', w których to słowach byłoby zawarte wszystko to, co czuję i co musiałabym do nich dodać, aby ktoś wiedział co oznacza owe 'nie najlepiej'. Chciałabym odpocząć, zająć się sobą i zrozumieć, co się ze mną dzieje. Chciałabym mieć w końcu gotowość do najbliższych, czekających mnie decyzji, a do których gotowości zupełnie nie posiadam.

1 komentarz: